loading...

Griz kocke gotove za 15 minuta

Ne znam može li brže i bolje od ovoga…???Kolač se nepeče,a gotov je u 15
minuta….A koliko je dobar …??Znam samo ja..jer sam pojela(…e to vam neću
odkriti…ha,ha…) Još jedan od recepata pokupljen na poslu …Vjerujte mi
isplati se ga probati....

Sastojci 6 osobe
1 l mlijeka
2 dcl Grisa (pšenične krupice) Podravka
1,5 dcl šećera
2 Vanilin šećer Dolcela
1 jaje
25 dag margarina ili maslaca
1/2 l vrhnje za šlag dolcela 5+
40 dag petit keksi




Priprema
1. Pomiješajte griz,šećer,vanilin šećer i jaje….pa skuhajte sa litrom mlijeka.Dobro
ohladite.U ohlađenu kuhanu kremu dodajte izrađeni maslac i izmiksajte u glatku
kremu.Šlag napravite posebno.
2. Na tacnu složite red petit keksi.Ja sam stavila 4 reda.Keksi se ne moraju namakati u
mlijeko jer će omekaniti od kreme.
3. Na prvi red keksi premazati polovicu kreme od griza .Prekriti sa polovicom šlaga.Opet
staviti red keksi,polovicu kreme i preostali šlag.
4. Ukrasiti po želji.Kod mene polovica sa krokantom,a polovica sa čokoladnim mrvicama.A
vi po svojoj želji….



www.coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:

Nema komentara:

Objavi komentar