loading...

Mudrost indijanskog naroda

Drevni stanovnici Amerike imali su poseban pogled na svet. Oni su živeli u harmoniji sa prirodom i pažljivo se odnosili prema svim njenim darovima.

Naša braća i sestre crvenokošci imali su odgovoran odnos i prema rečima.

Pročitavši mudre izjave Indijanaca, uverićete se da su oni govorili isto tako precizno kao što su i pucali.


Mudrost indijanskog naroda



Mudrost indijanskog naroda





– Ne treba puno reči da biste rekli istinu

– Ako si primetio da jašeš mrtvog konja – siđi!

– Onaj ko ćuti, zna duplo više nego brbljivac

– Ne možete probuditi čoveka koji se pretvara da spava






Ako želiš nešto reći - ustani da te vide



– Znanje je sakriveno u svakoj stvari. Nekad je ceo svet bio biblioteka

– Dobro kazana reč bolje je od precizno bačene sekire

– Oni koji ležu sa psima, ustaju puni buva



Mudrosti indijanskog naroda



– Šta je život? To je svetlost svica u noći. To je dah bizona, kad dolazi zima. To je, na travi polegla senka, koja se topi sa zalaskom sunca.

– Kad se čovek moli jedan dan, a posle greši šest dana, Veliki Duh se ljuti, a Zao Duh se smeje

– Beli čovek ima previše šefova

– Kad se čovek udaljava od prirode, njegovo srce se pretvara u kamen



Mudrost indijanskog naroda



– Teži ka mudrosti, a ne ka znanju. Znanje – je prošlost. Mudrost – je budućnost.

– Pogledajte mene. Siromašan sam i go. Ali ja sam vođa svog naroda. Nama nisu potrebna bogatstva. Mi samo želimo naučiti našu decu da budu pravedna. Mi želimo mira i ljubavi!

– Zašto uzimaš snagom ono što možeš uzeti ljubavlju?

– Sve na zemlji ima svoju svrhu, svaka bolest biljku koja je leči, a svaki čovek poslanje.




izvor : http://uspesnazena.com
Podijelite sa prijateljima:

Nema komentara:

Objavi komentar