loading...

Stalno me vuklo da isprobam taj famozni kolac od sira, pa evo jednog jednostavnog, brzog i ukusnog.


Sastojci

    1 kg Posnog ili slicnog sira
    5 jaja
    200 g secera
    80 g / 2 kesice pudinga od vanilije






Priprema

    1.

    Ugrijati pec na 200 C (ili sa ventilatorom na 170C)

    Oblozit kalup sa pek papirom.
    2.

    Zumanjke, secer, puding i sir dobro izmijesati.

    Istuci bjelanjke u cvrsti snijeg i polako ih umijesati u  smjesu.

    Izlit u kalup i pec 45min na donjoj razini.

Posluživanje

Inace bi donji dio trebao imati kao koru, ali moja greska je bila sta sam silikonsko-stakleni kalup stavila na pleh pa se od dole nije nesto ispekao. Budite pametnije od mene dame moje ;) kalup direkt na resetke






preuzeto sa : coolinarika.com
Podijelite sa prijateljima:

Nema komentara:

Objavi komentar