loading...

DOMAĆI LIKER OD KAJSIJA

Sastojci:
40 komada kajsija
20 jezgra iz koštica kajsija
750 g šećera ili samleti šećer da bi dobili šećer u prahu
1.5 l etilnog alkohola,lozovače ili vodke ( ja sam koristila votku )
1 velika tegla




Priprema:
Kajsije oprati, iseći na manje komade i ređati u teglu, između staviti sitnije sečena jezgra, koja ste izvadili iz koštica.
Sipati šećer preko kajsija, naliti alkoholom,zatvoriti sa dvostrukim celofanom prvo pa tek onda sa poklopcem.
Teglu drtžati na tamnom i hladnom mestu i nekoliko puta u toku nedelje dobro protresti.
Posle 3 nedelje otvoriti, procediti,sipati u flaše, koje ste prethodno dobro oprali i osušili,zatvoriti i ostaviti u ostavu a možete i odmah degustirati, kao mi.
Mi smo pili sa kockicama leda.Marelice i jezgra možete sačuvati i koristiti ih za kolače, samo ih naliti da su vam u likeru. Ja sam moje bacila.





izvor : coolinarika.,com
Podijelite sa prijateljima:

Nema komentara:

Objavi komentar